søndag den 8. januar 2012

Godt nyt til alle neon-elskere!


Så er det her! Det neonkoralfarvede acrylgarn, som så mange af vores kunder har efterspurgt. Camilla har mildest talt gjort ALT for at skaffe garnet hjem til jer - hun har sågar ringet til Holland og talt med firmaet, der fremstiller No. 1 acrylgarnet for at spørge, hvornår vi mon kunne få fingre i noget af det koralfarvede neongarn.

Vi bestilte det allerede på garnmessen i august, så det har været en lang proces og krævet en del tålmodighed, før vi nu endelig kan putte det på hylderne.

klik klik - der er flere farver i det prisbillige acrylgarn i webshoppen.

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor er det fedt. Sådan noget skal jeg da vis lige ha fingerne i, næste gang der kommer en bette løn. Hihi. Kærestens kort er vis blevet brugt for meget :s

    SvarSlet
  2. Jeg nåede også at hamstre en hel del da jeg fandt det på nettet (hvor de heller ikke har det mere) men det giver alligevel en vis ro at vide at man nu kan skaffe det igen ;) (selvom der nok går mange år før jeg kommer gennem mit lager...hehe...)

    SvarSlet