lørdag den 19. maj 2012

Vinderen af alt det lækre garn!


Lidt forsinket kommer her vinderen af konkurrencen om alt det dejlige garn. Sådan en fredag med travlt i butikken og fejring af familiefødselsdag gik alt for hurtigt....

Som beskrevet i konkurrencereglerne ville vinderen være den, der kom op med den allerbedste ide til hvad garnet skulle bruges til. Men py ha, det var en svær én! Læste nysgerrigt med om alle de fantastiske tæpper, legehuse, hundekurve, bamser, bikinier der kunne blive ud af 35 nøgler garn. Og alle de fine og rørende kommentarer om hvem der skulle have glæde af de færdige produkter.

Det var jo en helt umulig opgave at finde bare én vinder, og jeg blev i stedet enig med mig selv om at lade random.org, være min hjælper i denne sag.

I alt 286 deltog med kommentarer og vinderen blev nr. 10, Camilla, som skrev: 
Hvis jeg vinder vil jeg lave et tæppe i grannystripes til min datter på 5 i alle pigenuancerne: Gul, orange, rød, pink, lyserød lilla osv. Det ville blive et fint fint sengetæppe!

Stort tillykke til dig, Camilla - og god fornøjelse med hæklingen!

Og alle I andre; hav en skøn weekend :)

10 kommentarer:

  1. tillykke til vinderen. Æv det ikke var mig

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Kæmpe stort tillykke til Camilla. Jeg kender hende fra bloggen. Hun laver så flotte ting, så der bliver et smukt tæppe blandt meget andet.

    SvarSlet
  3. tillykke til vinderen, hvem der bare havde været så heldig :)

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderen ..
    :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Heldige Camilla. Så må jeg jo nøjes med at hækle bogmærker i mine rester:)

    SvarSlet
  6. Hurra hvor er jeg glad!! Hvad skal jeg gøre for at få mit fine garn?

    SvarSlet
  7. Tillykke til Camilla -

    Og sikke skønne "bedstemorlapper" har I en opskrift til at ligge på bloggen? Sådan nogle skal jeg da helt klart have gang i...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina
      Det er bare helt almindelige oldemorlapper, der er på billedet. Jeg har ikke en opskrift til at ligge, men prøv at Gooogle dem - så finder du masser af opskrifter :)
      //Camilla

      Slet
  8. Mit skønne garn kom i dag, hvis nogle vil se farvevalget, så kig forbi bloggen. Tusind tak til Yarnfreak for den flotte præmie, jeg glæder mig til at komme igang.

    SvarSlet