fredag den 23. december 2011

Fredag er gavedag! Troede du vi havde glemt det?


























Nu er det rigtig juletid, og du har sikkert travlt med de sidste forberedelser. Hos Yarnfreak gør vi også klar til at holde jul med vores familier, og derfor er butikken i Hendrik Pontoppidansgade lukket i dag. Webshoppen er åben som altid.


Gaven i dag er et håndskåret stempel. Med det kan du stemple alle dine kreationer, som du selv hækler eller strikker.


















































Du kan altså vinde det hjemmelavede stempel og en stempelpude i sort. Med den kan du både stemple på papir og stof.


Alt du skal gøre, er at skrive en kommentar herunder, så trækker vi en vinder onsdag d. 28.12.


Held og lykke - og rigtig glædelig jul!

48 kommentarer:

  1. Mig mig mig mig..... Ligger her med brækket haleben og må fejre julen på en badering. Jeg trænger til at stemple løs...
    Rigtig glædelig jul og tusind tak fordi min pakke (webshoppen)fra jer var sååå hurtigt fremme hos min mor i Frederikshavn :-)

    SvarSlet
  2. sejt, kunne jeg godt tænke mig at vinde :)

    SvarSlet
  3. Det var en god idé med det stempel - jeg melder mig straks under fanerne:-)
    God jul og godt nytår.
    :-)
    lonerafn(at)gmail(.)com

    SvarSlet
  4. det ville være fedt at vinde:)

    SvarSlet
  5. Jeg har en stor svaghed for stempler , så jeg vil gerne prøve lykken :-)

    SvarSlet
  6. Uhh jeg har også en stor svaghed for stempler, så vil meget gerne deltage.

    Hyggehygge og god Jul
    Marianne

    SvarSlet
  7. Det er lige sådan en jeg mangler...

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig godt ud... ville være dejligt at blive den heldige vinder!!

    Glædelig jul.

    SvarSlet
  9. Miiiiig :D - og glædelig jul i øvrigt :)

    SvarSlet
  10. Fin præmie. Jeg er helt sikkert med. Glædelig jul til jer!

    SvarSlet
  11. Cool idé og fedt motiv! Det måtte gerne bo her hos mig.

    God JUL!

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne vinde sådan et fint stempel :o)

    SvarSlet
  13. Nøj. Den vil jeg gerne vinde. Glædelig jul.

    SvarSlet
  14. Total cool at kunne stemple med en sådan. Den gad jeg godt eje. :-)

    SvarSlet
  15. Sikke et lækkert stempel :)
    Håber heldet er med mig

    SvarSlet
  16. Det ser fint ud. Jeg vil gerne være med:-) God jul og godt nytår fra Karina/Fridutte

    SvarSlet
  17. Iha!
    Jeg elsker stempler - er faktisk helt vild med dem, så vil selvfølgelig gerne være med.

    Rigtig god jul!

    SvarSlet
  18. Åh, jeg elsker stempler, så bare det bliver mig .
    Rigtig glædelig jul til jer alle

    SvarSlet
  19. Fin stempel... er vild med teksten, som er meget bedre end det sædvanlige home made jeg stempler på alt

    SvarSlet
  20. Ekstra julegave!! Hurra :) Jeg er med!
    God jul til jer damer.
    Knus Katrine

    SvarSlet
  21. Bar' jeg vinder, så ska' alt stemples...
    Rigtig go' jul til jer begge ;-)

    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  22. Held til mig og rigtig glædelig jul til jer.
    VH Kirsten

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med. Det er så fint det lille stempel.
    Glædelig jul.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  24. Nej, hvor fint. Jeg er helt sikkert med.
    Glædelig jul.
    cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  25. Det var da et herligt stempel ;0)
    Glædelig jul ;0)

    SvarSlet
  26. Vil gerne være med :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  27. Uh ha.. Jeg er da nød til at være med her.. Ville elske at få fingerne i sådan et lækkert stempel :-))

    SvarSlet
  28. Jeg mangler helt klart sådan et stempel. Har så meget der burde stemples... børnene for eksempel.
    God jul fra Isabel

    SvarSlet
  29. Sikke et lækkert stempel, det ville simpelthen være prikken over i'et til hjemmelavede gaver :)

    SvarSlet
  30. Yes, den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  31. Yay, jeg ville gå fuldstændigt stempel-amok. :-D

    SvarSlet
  32. Det er jo lige sådan et, jeg kunne bruge...:-)

    SvarSlet
  33. SÅ fint!
    Heldigt at jeg lige kan nå at snige mig med

    SvarSlet
  34. Jeg elsker garn, så må da vinde et stempel der fortæller det sort på .... stof, papir, og andet godt, eks. Læder.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  35. Med dette stempel er det bare med at få fingeren ud og få færdiggjort nogle af alle de projekter, der ligger og venter :) -Inge
    hoerander(snabel-a)hotmail.com

    SvarSlet
  36. Lækkert med en lille konkurrence :-)
    God jul

    /Line

    SvarSlet
  37. Uhh lige på et hængende hår - men jeg nåede lige at være med... Håber i har haft en god jul
    Lene

    SvarSlet
  38. miiiig :) vil så gerne vinde :)

    SvarSlet
  39. Fedt, det ku jeg godt bruge. Godt nytår.

    SvarSlet

  40. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    Try to check my web page::: 부산달리기
    (jk)

    SvarSlet