onsdag den 28. december 2011

Vi har en vinder!

Vi har fundet en vinder af vores lille giveaway! Vinderen af det fine "yarn love"-stempel blev kommentar nr. 18:


Sikke et lækkert stempel :)
Håber heldet er med mig



Det er altså From, der er den heldige! Et stort tillykke til dig. 
Skynd dig at sende din adresse til mail:
pukhyllested@gmail.com
så sender jeg stemplet til dig med det samme.


Tak til alle jer, der var med på en lille giveaway her mellem jul og nytår. Og kig ind igen på fredag og se, hvad der sker:)

4 kommentarer:

  1. tillykke til vinderen. og selv tak fordi du lavede sådan en sød give away her mellem jul og nytår.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen!
    Fordi jeg ikke vandt, tror jeg, jeg vil lave mig et lille garnstempel selv... :-)

    SvarSlet
  3. Heh, tak tak :)

    Ej hvor er det bare vildt, den gode karma har da virkelig været min ven denne gang :)

    SvarSlet
  4. Very informative post and really appreciable. Keep doing great work like this.

    My web site - ** 강남오피
    (jk)

    SvarSlet