søndag den 21. oktober 2012

Ny opskrift i webshoppen: Betræk til taburet

Efter en dejlig, dejlig fødselsdag i butikken i sidste uge, er der er en ny opskrift i webshoppen.
 
Betrækket til taburetten er hæklet i Peruvian Highland Wool og består af popcorn stitches. Det har et fint og enkelt, ja næsten grafisk udtryk, og det er nemt at gå til!
 
Opskriften er lavet så den passer til taburetten fra Trævarefabrikerne og til børneskamlen Mammut fra IKEA. Men mønstret kan naturligvis tilpasses så det også passer til din taburet derhjemme.
 
Til ét betræk går der 3 ngl. garn, og det er hæklet med en nål nr. 4.
 
God søndag til jer alle :)

3 kommentarer:

  1. Jeg hverken hækler eller strikker - men har alligevel lige meldt mig om fast læser på bloggen :) Du har så mange skønne billeder af endnu skønnere ting - og jeg skulle jo nødigt gå glip af noget hvis jeg en dag beslutter mig for at lære at hækle/strikke ;)

    SvarSlet
  2. Ei, hvor er den fin, det må jeg igang med engang når barslen starter :-) Og tillykke med butikkens fødselsdag i øvrigt!

    SvarSlet
  3. Great article. Thank you for sharing your insight on this topic.

    SvarSlet