onsdag den 18. december 2013

Ny opskrift på laptop sleeve


I det forgangne år har I taget så vel i mod mine iPad sleeves med leopard- og zebraprint.

Samtidig har jeg dog også fået en del forespørgsler på sleeves til laptops, hvilket er lidt mere tricky, da de kommer i så mange forskellige dimensioner.  Men nu er løsningen her måske… 

Min søde kunde Mai har nemlig lavet et fint mønster, som nemt kan skaleres op eller ned, alt efter hvad det skal bruges til.  Hver trekant er 8 masker bred, så med lidt hovedregning kan du få det til at passe til din laptop, tablet eller endda din mobil. 

Jeg har som sædvanligt hæklet mit i Peruvian Highland Wool. Jeg synes det er et skønt garn; det er nemt at hækle i og det får en lækker finish, som holder sig rigtig pæn i brug. Du kan også vælge at hækle i merceriseret bomuld, som Rio. Det er dog noget hårdere, og du skal have en del flere masker, men det bliver også smukt. Se f.eks. mit zebra sleeve til en 7" tablet.

Sleevet på billedet er lavet til min egen computer, en MacBook Pro 13", og jeg har brugt 1 ngl. Peruvian Highland Woolhindbær melange og lidt mere end 1 ngl. i lys grå melange og i lys brun melange

Køb opskriften på det mønstrede laptop sleeve lige her - og Peruvian highland wool lige her. 

4 kommentarer:

  1. Virkeligt flot mønster - thumbs up til Mai :)

    SvarSlet
  2. Glædelig jul, Camilla. Vi ses til januar!

    SvarSlet
  3. Your blogs are great.Are you also searching for Cheap Nursing Writing Services? we are the best solution for you. We are best known for delivering nursing writing services to students without having to break the bank.whatsapp us:+1-(951)-468-9855

    SvarSlet
  4. Great picture, I appreciate your work. Thanks for sharing.

    SvarSlet