onsdag den 8. januar 2014

Triangulo scarf: Nye forslag til farvekombinationer

I mit indlæg fra i går nævnte jeg, at man jo sagtens kunne strikke Triangulo scarf i andre farver.

Jeg synes selv det kan være lidt svært at vurdere når farverne er præsenteret hver for sig, i webshoppen, så jeg har lavet et par forslag.

Fersken, terrakotta og blå melange

Hindbær melange, sennep og beige melange

Fersken, mørk turkis, petrol melange

Hindbær melange, blå melange, marine

Lys mint, blomme, blålilla

Lys mint, lys brun melange, sennep

5 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dem alle, men mest den 2.nederst med blomme..

    SvarSlet
  2. Lækre, dejlige farvekombinationer, Camilla!

    SvarSlet
  3. Lækre kombinationer, især den øverste og de to nederste - mums!

    SvarSlet
  4. Den med hindbær melange, blå melange og marine.. :-D

    SvarSlet
  5. Hej, ved ikke om du har fået/set min mail mhp triangelo tørklædet. Ville gerne igang, men afventer lige et svar fra dig ;-) susannem@thiassen.dk

    SvarSlet