mandag den 21. april 2014

Vil du med på hækletur til Barcelona?

Nido de Abeja

Costuretas Social Club

Generator; vores fine, fine hotel 
Ifil

Del Reves 
En lille catalansk ven
En efterårsdag sad Nana og jeg i min butik og over en kop kaffe faldt snakken naturligt på nogle af de ting vi elsker: Garn, rejser, oplevelser, Spanien, mere garn… Tanken om en hæklerejse var hurtigt født, og over de næste par måneder begyndte vores ide at tage form. 

I marts var vi så langt, at vi var klar til at tage til Barcelona på rekognoscering. Nana har boet i byen og er helt flydende udi spansk, så hun havde forberedt et tætpakket program. Og det var en herlig tur. Vi mødte en masse spændende mennesker, der med hvert deres projekt gør Barcelona til en fantastisk destination for en kreativ studietur. Det var så fedt, at vi havde lyst til at springe ud som rejsearrangører. Og nu er vi endelig klar til at stille det store spørgsmål: Vil du med os på Garntrip til Barcelona fra den 6. til den 10. november? 

Du skal selv sørge for flybilletten derned, resten klarer vi:
2 veloplagte guider (Nana og Camilla!) der viser dig rundt i Barcelonas kreative kvarterer,
1 workshop i inspirerende omgivelser, stort dansk/spansk hæklearrangement søndag, siestahækling med andre der deler din passion for godt håndarbejde, 4 nætter på spændende designhotel i centrum, mulighed for juleshopping, 2 x frokost, 2 x middag, transport i Barcelona. 

Pris: 3.500,-

Læs meget mere på www.garntrip.dk. Og skriv eller ring endelig (via kontaktformularen på hjemmesiden eller direkte til mig, Camilla) hvis du har spørgsmål til turen. 

Vi har også lavet en facebook-side, hvor vi løbende vil holde jer opdateret med vores planer og alle de spændende ting vi falder over i Barcelona.

Håber I synes det lyder lige så spændende som vi gør - og at vi ses i Barcelona!

11 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, men jeg kan desværre ikke deltage. Er optaget til anden side. Jeg håber I får en god oplevelse. Jeg vil følge jer på Facebook, da jeg selv skal til Barcelona i midten af maj. God tur.

    SvarSlet
  2. Årh, det lyder mega fedt. Jeg må ud at lede efter nogen der gider tage med mig :)

    SvarSlet
  3. Lyder spændende. Jeg håber det bliver en succes, så det kan blive en fast begivenhed, så jeg får mulighed for at tage med en anden gang, der passer bedre :-)

    SvarSlet
  4. Yes, yes yes.....alt godt kommer til den som kan vente. Har gået og overvejet hvad jeg skulle finde på med hensyn til ferie. Det er jo ikke særlig fedt at tage på ferie alene. Derfor havde jeg tænkt på storbyferrie. Måske det ikke føles så ensomt som badeferie, hvor alle (næsten) er afsted som par.Faktisk har Barcelona været i mine tanker de sidste par dage. Så JA jeg vil da gerne med. Det er ferie alene, og så alligevel ikke. Yuppii. Charlotte.

    SvarSlet
  5. Uh det er simpelthen er så skøn idag.
    Jeg håber det bliver en succes, der skal gentages;-):-)
    Lige netop datoerne denne gang er jeg også booket.
    Kh Jonna

    SvarSlet
  6. Sikke en fantastisk ide... pøj pøj med det!

    SvarSlet
  7. Det lyder simpelthen helt fantastisk! Jeg vil så gerne med. Jeg må lige undersøge og regne lidt på både tiden og pengene! :)

    SvarSlet
  8. hei, jeg drar til Barcelona 4. juni. Har du tips om fine garnbutikker ?
    Opplegget du presenterer er helt fantastisk og fristende.

    mvh
    Caroline.murstad@nrk.no

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline,
      Jeg ville besøge iFil, Nido de Abeja, All you knit is love og Costuretas Social Club (som ikke er en garnbutik, men snarere et kreativt værksted)
      God tur :)
      KH Camilla

      Slet
    2. Hjertelig takk Camilla
      KH Caroline

      Slet
  9. Yeah! i interesting the crochet trip of Barcelona i have making the many thing for our room. It's look like new and attractive to the another person. I'm student are like thing types thing for fresh our mind because working on the HRM thesis help service to the students.

    SvarSlet