torsdag den 20. november 2014

Ingas smukke strik

Overfor min butik, i Strandparken, bor Inga. Hun er fantastisk dygtig til at strikke og så har hun en helt speciel evne til at sætte farver sammen.

I sidste uge kom hun forbi for at vise nogen af de ting, hun har strikket med udgangspunkt i Kaffe Fassetts mønstre. Vi der var i butikken var ret så begejstrede, mens Inga selv helt beskedent svarede, at det da bare var lavet af nogle rester. Noget af garnet har hun selv spundet og indfarvet - og enkelte steder er der strikket hundehår med!

Jeg har taget nogle billeder, som jeg lige vil dele med jer. Om man hækler, strikker eller væver; jeg synes ikke man kan undgå at blive inspireret af de smukke farver.













5 kommentarer:

  1. Den øverste cardigan er så smuk. Og jeg der eller normalt kun vil have mange farver i tørklæder og andre accessories er nødt til at strikke mig en cardigang a la Inga. Hils hende og sig 1000 tak for inspiration, hun er en garn kunstner! :)

    SvarSlet
  2. Fantastiske farver:-) Er misundelig på hendes talent.....

    SvarSlet
  3. Super inspirerende!

    Virkelig smukt - gad da godt give opskriften på øverste cardigan videre til min mor, det er vist for avanceret til mine evner ;)

    SvarSlet
  4. Inga's beautiful knitting is a relaxing hobby, but remember to check for symptoms of repetitive strain injury. Prioritize your physical health with Meri Sehat's online medical services, providing easy access to healthcare resources. Stay healthy and keep creating beautiful pieces with Inga's knitting tips.

    SvarSlet
  5. Inga's knitting is simply stunning! Her attention to detail and beautiful designs are truly admirable. I'm especially excited to see her new summer lawn collection, which is sure to be perfect for those warm days ahead. I can't wait to get my hands on one of her pieces!

    SvarSlet