tirsdag den 20. januar 2015

Vind et års abonnement på Maries Ideer






Hvis du ikke allerede kender Maries Ideer, så er det måske på tide, du stifter bekendtskab med det. Det er nemlig et ret fint håndarbejdsblad med fokus på strik og hækling, der udkommer fire gange om året.

Jeg har fulgt med fra sidelinien fra start og i særdeleshed fordi jeg var så heldig at have en fin artikel om min butik i julinummeret. 

I oktober var jeg på Garntrip i Barcelona sammen med Anne Marie, som er redaktør på bladet, og det er der kommet en rigtig god guide til byens kreative og listige steder ud af, som du kan læse om i det nye blad. 

Maries Ideer har netop fejret 1 års fødselsdag, og her på min blog har jeg fået lov til at være med i festen med en lille konkurrence. Du har muligheden for at vinde et års abonnement på bladet, og alt du skal gøre er at skrive en kommentar herunder. 

Jeg trækker en vinder onsdag aften, den 28. januar

268 kommentarer:

  1. Hey, det kunne da være super fedt!

    SvarSlet
  2. Det vil jeg VILDT gerne vinde :)

    SvarSlet
  3. Orv, det kunne da være vildt fed og få i postkassen

    SvarSlet
  4. Den vil jeg gerne vinde :-).

    SvarSlet
  5. Det vil jeg rigtig gerne vinde, for det er dejligt blad :-) Susanne K, Middelfart, som også var på Garntrip til Barcelona på en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  6. Her er mit lod til konkurrencen, krydser fingre

    SvarSlet
  7. Jeg vil blive mægtig glad hvis jeg vandt :)

    SvarSlet
  8. Århhh ville være luksus at vinde :)

    SvarSlet
  9. pick me pick me :)

    kristine_hillig@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Oh, det ville jeg gerne vinde…

    SvarSlet
  11. Uh det kunne være godt til ny inspiration!
    Kristinapsf(at)gmail.com

    SvarSlet
  12. ville være skønt:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Ingelise Mørup kristensen20. januar 2015 kl. 14.40

    Kender det godt - superfedt blad - vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  14. Line Hjalholt Rygaard20. januar 2015 kl. 14.41

    Det ville da være skønt at vinde :-)

    SvarSlet
  15. uhhhh krydser fingre:-)

    hartmann.henriette(at)gmail.com

    SvarSlet
  16. Rigtig dejligt og inspirerende blad ;-)

    SvarSlet
  17. Ja tak - meget gerne

    SvarSlet
  18. Måske jeg er heldig og vinder dette lækre blad

    SvarSlet
  19. Ja tak - det vil være lækkert at vinde.

    SvarSlet
  20. Hopsan, den vil da også gerne være med på :D

    SvarSlet
  21. Uhadada, det kune være lækkert!!
    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Ih, det vil jeg gerne vinde! :)

    SvarSlet
  23. Jeg vil da også gerne vinde:)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  24. Åh jeg vinder ellers aldrig, men jeg prøver alligevel at smide et lod i puljen ... og XXXX fingre helt vildt!

    SvarSlet
  25. Skøn konkurrence - jeg krydser fingre for jeg vinder :-)

    SvarSlet
  26. Ja tak, jeg vil også gerne vinde ... som de øvrige :-)

    SvarSlet
  27. Det vil jeg da gerne vinde,jeg købte et blad sidste år hvor høst jakken var i.det er et super blad
    Pia

    SvarSlet
  28. Åh ja, jeg ville elske at vinde et helt år at det fantastiske blad.

    SvarSlet
  29. Ih det vil jeg gerne vinde!!

    SvarSlet
  30. Hep hej. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  31. Jeg kaster et lod i puljen, for det vil jeg da gerne vinde! Har selv købt bladet nogle gange og er blevet godt inspireret hver gang :-)

    SvarSlet
  32. Det er et SÅ SKØNT blad at læse og der er så meget inspiration, tips og tricks, at for hver eneste gang jeg læser i det, blir min to to liste ift at strikke, hækle og opleve spændende steder ude i verden, længere :)
    Det ville være topklasse at vinde et årsabonnement og vil hver gang der udkommer et nyt blad, vil jeg vente i spænding på den inspiration som bladet giver.

    SvarSlet
  33. Det ville være fantastisk - elsker ny inspiration til kreative projekter :)

    SvarSlet
  34. Det vil jeg virkelig gerne vinde. Prøver lykke og krydser fingre.

    SvarSlet
  35. Jeg har købt flere af bladene og er meget begejstret, vil rigtig gerne vinde 🙌👏😆👍

    SvarSlet
  36. Det vil jeg rigtig gerne vinde!!:-)

    SvarSlet
  37. Det vil jeg da rigtig gerne vinde 😊
    anne_mayntzhusen@hotmail.com

    SvarSlet
  38. håber sådan at vinde, for elsker det blad men økonomien er ikke til at købe det

    SvarSlet
  39. Tag mig! Tag mig! Hopper på tæerne :-)

    SvarSlet
  40. Det kunne være skønt med inspiration til at komme igang igen ;0)

    SvarSlet
  41. Yes, det gad jeg godt vinde, super inspirerende blad 👏👍👏

    SvarSlet
  42. Ih, det ville være skønt at vinde. Håber på held 😊

    SvarSlet
  43. Kunne godt tænke mig inspiration og vi meget gerne vinde dette abonnement.

    SvarSlet
  44. Åh det gad jeg godt vinde :-)

    SvarSlet
  45. Skøn præmie, det vil vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  46. Sikke meget inspiration man vil få at et helt års abonnement :D Ja tak

    SvarSlet
  47. Inspirerende blad lidt udenom det vanlige :-)

    SvarSlet
  48. Et dejligt blad at blive inspireret af. Lækkert at vi har fået et dansk, trendy blad

    SvarSlet
  49. 12 måneders inspiration vil jeg da meget gerne vinde :)

    SvarSlet
  50. Denne fine blade vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  51. Tag mig, tag mig :-) Har ønsket mig et abonnement i julegave, men julemanden kom vist aldrig til min ønskeliste!

    SvarSlet
  52. Jeg vil også gerne lægge et lod ind - jeg var med på turen i Barcelona og det var nogle dejlige dage.

    SvarSlet
  53. Åhh,,- jeg bliver NØDT til at strikke Fru Mus

    SvarSlet
  54. Iiih, jeg krydser fingre for, at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  55. Det abonnement kunne helt sikkert inspirere mig til mine næste projekter!

    SvarSlet
  56. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde😊 vil ned i byen og købe det nye i dag😉

    SvarSlet
  57. Kunne da være fedt at vinde😄😄😄
    Fint blad 👍

    SvarSlet
  58. Skøn gevinst. Den vil jeg gerne vinde.
    Kh Liselotte

    SvarSlet
  59. Det ville være en rigtig dejlig gevinst❤️

    SvarSlet
  60. Ja tak. Det ville ikke være så tosset :-)

    SvarSlet
  61. Iih vil godtnok gerne vinde :)

    SvarSlet
  62. Skøn præmie, den vil jeg gerne vinde :-)
    Lærke, hyggefimz@gmail.com

    SvarSlet
  63. Krydser fingre for at jeg er den heldige

    SvarSlet
  64. JA TAK!
    Aster Nielsen (regsae@gmail.com)

    SvarSlet
  65. Det ville være lækkert at vinde... :-)

    SvarSlet
  66. Lækkert blad - jeg prøver lykken
    Figarine

    SvarSlet
  67. Også mig - Rikke (hyben77@privat.dk)

    SvarSlet
  68. Det ville da lige være en gevinst jeg kunne bruge.😉

    SvarSlet
  69. Mig mig mig -jeg ER jo Marie😜

    SvarSlet
  70. Det kunne være fedt at stifte nærmere bekendtskab med

    SvarSlet
  71. Ja tak - jeg vil rigtig gerne inspireres.

    SvarSlet
  72. Skøn gevinst - det er et super lækkert blad!

    SvarSlet
  73. Kanon gevinst, som jeg ville elske st vinde :-)

    SvarSlet
  74. Åh jaah, det ville være skønt, at læse om hvad Anne Marie fik ud af den skønne Garntrip. Hilsen Lenette Nielsen

    SvarSlet
  75. Det ville Være en skøn ting at vinde, for så er der jo råd til mere garn ��

    SvarSlet
  76. Det ville da være skønt at vinde :D

    SvarSlet
  77. Håber at jeg kan være den heldige her :) Vh Janni

    SvarSlet
  78. Årh, det kunne jeg godt 🎉🎉🎉🎉

    SvarSlet
  79. Ih, ja tak!! Det gad jeg godt vinde!

    SvarSlet
  80. Det kunne være skønt at vinde

    SvarSlet
  81. Det ville være rigtig dejligt med ny inspiration.

    SvarSlet
  82. Super god præmie - krydser fingre! ;o)

    SvarSlet
  83. Det ser spændende ud. Dejligt inspirerende

    SvarSlet
  84. Det ville da være fedt at vinde :)

    SvarSlet
  85. Hold da op, det vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  86. Sikke en spændene præmie, den ville jeg blive glad for :)

    SvarSlet
  87. Det kunne da være absolut dejligt med lidt gratis inspiration :)

    SvarSlet
  88. Jeg er strikkoman og jeg eeelsker Barcelona (er i fuld gang med at planlægge sommerferietur til Catalonien) - er der nogen bedre kombi? ;-)

    SvarSlet
  89. Ihhh det ville jeg gerne vinde. !!!

    SvarSlet
  90. Det blad er SÅ godt... Jeg ville elske at vinde :)

    SvarSlet
  91. ja tak det må godt finde vej hjem til mig :-)

    SvarSlet
  92. Det vil jeg da gerne vinde :-)

    SvarSlet
  93. Ja tak det vil jeg meget gerne vinde 😊

    SvarSlet
  94. Det gad jeg godt vinde, så her krydses der fingre:-)
    Mvh
    Lea lea_dietzel(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  95. Tænk om jeg vandt! det er et hyggeligt blad med god inspiration.

    SvarSlet
  96. Ja tak det vil jeg gerne vinde 😀

    SvarSlet
  97. Haps til mig :-D
    Inger (gnijens@gmail.com)

    SvarSlet
  98. Jeg ville blive super glad for sådan et abonnement!

    SvarSlet
  99. Uh Marie er ny favorit i bladkurven herhjemme:-)

    SvarSlet
  100. Det vil jeg vildt gerne være vinder af ;-)
    Lene (lenesb@outlook.com)

    SvarSlet
  101. Fed, fed, fed præmie. Den gad jeg godt at vinde. Kan allerede se, at det der betræk til en gymnastikbold bare må prøves :)

    SvarSlet
  102. Uh ja, det vil jeg gerne vinde. Er det mon derfor vi ikke har hørt mere til Barcelona-turen? Den ville jeg nemlig gerne have hørt og set lidt mere til :)

    SvarSlet
  103. Det er et rigtigt fint blad,som jeg gerne vil vinde et abonnement på.

    SvarSlet
  104. Det kunne være rigtig lækkert !

    SvarSlet
  105. Det vil jeg virkeligt gerne vinde - det er et lækkert blad med masser af inspiration

    SvarSlet
  106. Et årsabonnement vil jeg da gerne vinde.

    SvarSlet
  107. Det er et rigtigt fint blad,som jeg gerne vil vinde et abonnement på.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Jeg er med, ny inspiration er altid velkommen! Venlig hilsen Hanna

    SvarSlet
  109. Uhada, jeg skal vist have fingrene i det blad, så jeg kan få idéer til en krea-ekskursion, når jeg skal til Barcelona i oktober

    SvarSlet
  110. Hyggeligt blad. Det ville være skønt at vinde det.

    SvarSlet
  111. Det er da en fin måde at fejre bladets fødselsdag på :-)

    SvarSlet
  112. Det vil jeg gerne vinde :) Jeg kan bruge det til inspiration og jeg kan skrive om det på min ny opstartede blog der handler om at lære gamle teknikker inden for håndarbejdsfaget.

    SvarSlet
  113. Hækle-tossen her vil meget gerne vinde 🙈🙋☺️

    SvarSlet
  114. Yes please����

    SvarSlet
  115. Kunne godt bruge et dejligt blad at hygge mig med!

    SvarSlet
  116. Sikke en fin præmie -jeg vil gerne deltage!

    SvarSlet
  117. Jeg strikker og min datter hækler, vi kan få mange hyggelige kreatimer sammen med dette blad

    SvarSlet
  118. Ny inspiration er altid velkommen :-)

    SvarSlet
  119. Sikke en lækker gave :-) jeg har, som dig, fulgt bladet fra starten.

    SvarSlet
  120. fed fed giveaway... ja tak :-)

    SvarSlet
  121. Det ville være hyggeligt at blive forkælet :-)

    SvarSlet
  122. jeg prøver lykken, der skal vel være en første gang for alting:)

    SvarSlet
  123. Jeg synes det er et super blad som jeg da gerne ville vinde et abonnement på

    SvarSlet
  124. Det er et vildt godt blad, det kunne være lækkert at vinde :)

    SvarSlet
  125. Det ville være så skønt og dejligt at vinde et års inspiration til gode ideer og kreative projekter:)

    SvarSlet
  126. Jeg vil gerne inspireres, så jeg prøver lykken.

    SvarSlet
  127. Onsdag d. 28. har jeg termin og sådan et abonnement kunne være en rigtig dejlig barselsgave til det kommende år på barsel :)

    SvarSlet
  128. Sikke et fint blad og en fin giveaway! Måske ville det ikke være så godt for pengepungen - for man kommer jo sikkert til at blive inspireret og købe en masse garn bagefter...men pyt med det! Det er inspirationen, der tæller jo! :)

    SvarSlet
  129. Lækker giveaway. Jeg er klart med.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  130. Det blad gider jeg da bare så gerne have ind af døren.

    Kh. Kristina

    SvarSlet
  131. Øj - og så endda gratis! Ja tak, det kunne jeg godt tænke mig.

    SvarSlet
  132. Lækker præmie. Jeg er med :-)
    F. Nielsen - muffedizze@gmail.com

    SvarSlet
  133. Ej, jeg kan rigtig godt lide det blad, så det ville jeg da gerne vinde 😄

    SvarSlet
  134. Jeg smider et lod i og håber jeg vinder :-D

    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  135. Det kunne være alle tiders - er vild med at hækle!

    SvarSlet
  136. Jo tak, vil gerne vinde! Hilsen Karen

    SvarSlet
  137. Jeg har også fulgt med fra første blad. Da jeg kom hjem fra Uganda fandt jeg blad nr 2 og 3 på hylderne og skrev ind til magasinet, for en samling er jo intet værd uden det første blad. Og jeg var så heldig at de havde et eksemplar liggende. Aldrig har jeg fundet et blad, der lavet et så målrettet på det håndarbejde jeg elsker at have i min hverdag. Maries ideer kan virkelig anbefales. Og så betaler man ikke for et blad der er 50/50 med reklamer. Jeg synes at ventetiden på det nye blad var laaaang, men endelig.

    Med ønske om et års abonnement og hilsner om en god dag fra Pernille.

    PS. Jeg er meget misundelig. Turen til Barcelona lød super fed. Jeg glæder mig til at læse om den.

    SvarSlet
  138. Tak for den gode konkurrence! Jeg kender ikke strikkebladet, men det vil være dejligt med et nyt bekendtskab. Ud fra din beskrivelse virker bladet mere moderne i sit indhold, thumbs up!

    SvarSlet
  139. Uh det vil jeg gerne vinde.. krydser fingre og tæer :-)

    SvarSlet
  140. Skønt blad med masser af inspiration, bare ærgerligt at døgnet ikke har flere timer. Ville da blive overlykkelig hvis det blev mig der blev den heldige vinder, finder dog en butik i dag så dette nummer kan komme hjem til samlingen. Skal på workshop i Sommerfuglen i aften med Lene Samsøe, emnet er hendes Koftebog, glæder mig helt vildt, skal dog lige klare 4 timer på job inden.

    SvarSlet
  141. Jane Ejstrup Pedersen21. januar 2015 kl. 07.32

    Åh....så fint et blad :-)

    SvarSlet
  142. Krydser fingre:). Der er så meget inspiration og mange gode opskrifter

    SvarSlet
  143. Hækle og strikke inspiration, det siger jeg ikke nej tak til.

    SvarSlet
  144. Vil være lækkert med med mere inspiration til mine hækle/strikke-projekter. Camilla

    SvarSlet
  145. Det er selvfølgelig også et ja fra mig.....jeg vil gerne se mere til MARIE og hendes ideer!!!!

    SvarSlet
  146. Jeg har også fulgt med fra starten og vil elske at vinde et års abonnement.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  147. ville elske at vinde det :)

    SvarSlet
  148. Det blad ser spændende og inspirerende ud - det ville jeg blive rigtig glad for at vinde!! :-)

    SvarSlet
  149. Utroligt inspirerende blad, vil jeg gerne vinde:)

    SvarSlet
  150. Det vil jeg vinde! Vil nyde det og afprøve nogle af de fine opskrifter, mens jeg passer min dejlige søn på 2 måneder😄

    SvarSlet
  151. Det ville være skønt med sådan et inspirerende indspark i hverdagen - det kribler allerede lidt i mine hæklefingre. God dag! /Signe.wug@gmail.com

    SvarSlet
  152. Så, nu prøver jeg at opsøger heldet. Det blad kunne jeg tænke mig at få fingre i.
    Hilsen Linda

    SvarSlet
  153. Det ville jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  154. Det abonnement vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  155. Det vil jeg gerne vinde. Jeg kender det ikke endnu.

    SvarSlet
  156. Elsker at strikke og hækle, så jeg håber på en vinder chance... 👍😊

    SvarSlet
  157. jeg vil også gerne vinde- ligesom alle de andre
    ki.meilholm@gmail.com

    SvarSlet
  158. Wow, det vil jeg virkelig gerne vinde! Masser af dejlig inspiration :)

    SvarSlet
  159. Hold nu op, hvor vil jeg gerne vinde ������

    SvarSlet
  160. Det vil jeg gerne vinde
    Mange hilsner
    Anette

    SvarSlet
  161. Jeg kender ikke bladet, men det ville være skønt at vinde!
    Tak for en super-blog!
    Hilsen Krista fra Esbjerg

    SvarSlet
  162. Det vil da være skønt med et nyt blad, det vil jeg med glæde bruge en hyggestund på
    Kh nanna

    SvarSlet
  163. Det ville være skønt at få strikkeinspiration ind ad døren.
    Smider et lod i puljen 😉

    SvarSlet
  164. Ny inspiration direkte i postkassen - ja tak ;-)

    SvarSlet
  165. Jeg har et par af bladene liggende (bl.a. juli-nummeret, hvor jeg første gang læste om dig) og de kommer jævnligt frem til inspiration og opskriftslæsning ;-)
    KH Mette fra Fredericia

    SvarSlet
  166. Krydser mine fingre!! er mangler i den grad krea magasiner i hyldene, så jeg håber :)

    SvarSlet
  167. Hvor skønt! Det kunne jeg helt sikkert bruge, ;)

    SvarSlet
  168. Det ville være sååååååå dejligt at vinde!!!!
    Ha´ en god dag

    SvarSlet
  169. Det ville da være fedt at vinde
    Trine moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  170. Jeg krydser i den grad fingre og håber

    SvarSlet
  171. Supersejt det vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  172. Lækkert, krydser fingre :-) Kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  173. Det blad er jeg nysgerrig efter at læse i :) I hvilket blad finder jeg opskriften på den lækre sweater??? MVH Lotte
    lljensen87@gmail.com

    SvarSlet
  174. Jeg vil rigtig gerne vinde et års forbrug af Maries Ideer

    SvarSlet
  175. Nææææ! Det vil jeg meget gerne vinde

    SvarSlet
  176. Ihh krydser finger for mig:-)

    SvarSlet
  177. Åhh ja - det ville jeg da elske at vinde :-)

    SvarSlet
  178. Åh ja - det ville være fantastisk at vinde :-)

    SvarSlet
  179. ej, det kunne være for fedt at vinde!

    SvarSlet
  180. Åh, det vil jeg super gerne, sådan et fint magasin!

    Kh

    SvarSlet
  181. Jeg kender ikke bladet, men det ser spændende ud på billederne.
    Jeg smider et lod i konkurrencepuljen ��

    SvarSlet
  182. Det kunne være dejligt! Kender ikke bladet, men ideer er altid velkomne :0)

    SvarSlet
  183. Det er et super godt blad, som gerne må lande i min postkasse 4 gange

    SvarSlet
  184. Det vil jeg super gerne vinde til min mor! :-D

    SvarSlet
  185. Fantastisk præmie, som ville være kærkommen til inspiration mens jeg er på barsel.

    SvarSlet