torsdag den 23. august 2012

Top strikket i RibbonXL



Da jeg tog RibbonXL ind i sortimentet, var min første tanke, at det kunne være fint også at bruge til beklædning. Forslagene der fulgte med fra Hoooked var dog, efter min mening, ikke helt smarte nok - og hos mig selv har det knebet lidt med tiden til at eksperimentere.

Men så pludselig, da jeg var på messe i Vejle forrige weekend, var der en fin top strikket i beige RibbonXL. Idet jeg ikke selv er så ferm med strikkepindende, har jeg sat folk på opgaven at lave en i bordeaux (min aller-yndlingsfarve pt). Og jeg håber snarest at kunne vise den frem :)

Opskriften finder du ganske gratis her på Järbos hjemmeside.

5 kommentarer:

  1. Øj, den er fin!! Og den ser rigtig nem ud...altså hvis man kan strikke ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis :) Tror måske endda at det var et projekt, jeg kunne nå i mål med - hvis jeg blev guidet lidt ;)
      Kommer du snart på besøg igen?

      Slet
  2. Jeg syntes den ser super sej ud! Jeg ville nok bare lage have den lidt længere. Er ikke så god til det der stopper lige midt på maven.

    Kh

    SvarSlet
  3. Jeg har samme tanke; Jeg vil også lave den længere. Super flot model ellers :-)

    SvarSlet
  4. Fint med lidt strik hos jer også ;-)

    SvarSlet