lørdag den 7. juli 2012

Hæklet frø

Da jeg i weekenden var i Klitmøller i sommerhus, hæklede jeg ham her. Det er lang tid siden jeg har lavet dyr - men det er nu faktisk ret hyggeligt. Der er tit børn på besøg i butikken, så nu har de også lidt at se på :)


Opskriften er herfra - med et par ændringer. Faktisk er det lidt interessant hvor forskelligt et udtryk man får med få variationer. Jeg lavede kroppen en omgang smallere og både arme og ben en stribe længere. Øjnene lavede jeg med alm. tykkelse bomuld og i to forskellige størrelser cirker, der bare blev stukket fast til sidst. Og ja, så trængte han simpelthen til en butterfly!

Til sidst lige et par billeder af strand og vand. Mere af det, tak :)


12 kommentarer:

  1. Hi hi hvor er den frø bare skøn ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød.. den kommer lige på listen over aaaalle de ting jeg gerne vil lave :D

    SvarSlet
  3. Hvor er han super skøn den lille frø-fyr! Jeg kan vist ikke bryste mig af andet end, at jeg åbenbart har et barnligt punkt, for han gør mig da helt glad. Kan være jeg kigger forbi på fredag og hilser på ham og også på dig ;0) skal sejle fra Aarhus midt på dagen :0)

    Dejlig weekend til dig - KH Karen Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen Marie,
      Hvor hyggeligt hvis du kigger forbi - det vil jeg glæde mig til :)
      Og det samme til dig :)
      Klem Milla

      Slet
  4. Hvor er den frø skøn. Så fint med en butterfly.

    SvarSlet
  5. I don't speak a single word of your language, but I really like what I see :)!

    SvarSlet
  6. Hvor er han dog bare dejlig Ham er der nok mange børn der vil elske

    SvarSlet
  7. Næ, hvor er den sød - jeg kan meget bedre lide udtrykket på ham her end på den Familie Journalen har lavet. Og ja, det er da klart, at den skulle have butterfly på.

    SvarSlet