tirsdag den 20. august 2013

Semilla: Nyt garn i webshoppen

Da jeg i sidste uge var på garnmesse i Vejle, købte jeg noget garn, jeg i lang tid havde sendt lange blikke. 

BC Garns Semilla er økologisk uld i 35 smukke ensfarvede og melerede farver. Semilla er indfarvet med bæredygtige farvestoffer i henhold til GOTS (Global Organic Textile Standards), hvilket betyder at BC Garns certificerede økologiske uld dyrkes og produceres på en miljømæssig og socialt ansvarlig måde. Og det bedste af det hele er prisen: 45 kr. pr. ngl. 

Kan I se hvor fantastisk det er? Man kan jo ikke andet end at blive i godt humør når man kigger på reolen (og det gør jeg tit :) 

Brug det lækre garn til tøj til dig selv og dine børn, plaider og fine ting til din bolig. Du finder det lige her.



Apropos baby- og børnetøj, så har jeg lige fået de to nye Lene Holme Samsøe-booklets 'Babystrik på pinde 3,5-4' og 'Børnestrik på pinde 3,5-4' ind ad døren. 

De er ligesom forgængeren fyldt med skønt og enkelt tøj til de mindste og Semilla, som passer til pinde 4-4,5, er perfekt til de allerfleste modeller. 

5 kommentarer:

  1. Hvor skønt!

    Farverne ser helt fantastiske ud!

    Og så bæredygtigt indfarvet. Hvor skønt! Jeg har længe haft det meget mærkeligt med, at strikke og hækle i en hel del garn, som med garanti ikke er bedre produceret end de varer, som kommer ud af en sweatshop, hvor inderne har stået i kemi til knæene.

    SEJT!

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det lækkert ud det garn...og hvor er der bare nogle lækre farver imellem altså! Mums mums mums...

    SvarSlet
  3. Nej hvor er det fint og så godt at det GOTS! Det kunne meget nemt blive mit næste projekt :-)

    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre farver - drømme drømme om nye projekter :-)

    SvarSlet
  5. Ihhh jeg elsker Semilla.. Sådan et lækkert garn..

    SvarSlet