onsdag den 26. november 2014

Giv garn til et godt formål

Er du en af os der har masser af garnrester liggende, og har du mod på at donere det til et godt formål - så læs med her.

Kirkens Korshær i Aarhus har 100 strikkedamer der laver huer, sokker og varme sweatre til hjemløse og udsatte børn og voksne. Og de mangler garn.

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ, og vil gerne støtte op om det ved at lave en lille indsamling i min butik i Hendrik Pontoppidans Gade. Jeg tænker at vi lader det vare de næste par uger, hvorefter jeg får det afleveret til damerne.

Hvis du vil være med, så kig forbi min butik torsdag eller fredag fra 11.00-17.30 eller lørdag fra 10.00-13.00.

Håber vi ses :)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ide.
    Kan man stadig nå at aflevere hos dig?

    SvarSlet
  2. Hej Tine,
    Yep - kig forbi i næste uge :)
    God søndag!
    Klem Camilla

    SvarSlet